Like

Sunday, August 1, 2010

promosi promosi promosi

assalammualaikum.
gatal pula tangan nie.




harap maaflah,gambar untuk promosi sangat kurang diletakkan. sengaja dibuat begitu dan kadangkala waktu tidak diluangkan untuk berbuat demikian.


mini popia hbuat sementara waktu ini dijual hanya disekitar perak Sahaja,pun begitu didalam kawasan jajahan yang kecil,belum diluaskan.






sedang cuba memperkasakan kakitangan yang bekerja bersama saya.mencari idea2 yang bernas (juga 'merapu') dan mencuba pelbagai kaedah untuk memajukan syarikat yang sedang menapak naik.


mencari idea untuk produk produk akan datang.


oleh itu saya memohon maaf sekiranya tidak dapat menerima tempahan dari luar perak..


sekiranya anda mempunyai diPloma dan mahu serta berminat bersusah payah bersama saya.sila hubungi saya.


no utuk sementara waktu : 013 3006 027.

Abdullah.



mini popia kami dijual pada harga yang sangat berpatutan. sederhana.
kami menjamin kualitinya.

harga untuk 100g hanyalah Rm 3.50 (tidak termasuk kos penghantaran)


sekiranya berminat untuk memborong,harga boleh dirunding.

terima kasih:) Share

1 comment:

  1. salamuna alaik,semoga maju jaya saudara :) alhamdulillah,selmt menyambut ramdhan al-mubarak disamping keluarga tercinta

    ReplyDelete

promosi promosi promosi!

dibaca

berbasa basi

tentang saya

My photo
taiping, perak, Malaysia
saya suka membaca. saya suka menulis. saya suka buat apa yang saya suka. saya saya saya saya.