Like

Monday, August 17, 2009

tetengah malam takleh tido

assalammualaikum.

perrrgghh..tetiba malam2 buta semalam aku takleh tido pulak.aiseh, rindu kat k.l
hehe.rindu dkt..

memang blur duduk sensorang kat dalam bilik.aku tengah gila2 struggle supaya waktu tido aku kembali normal macam insan yang lain.susah beb!

entah2 aku kena penyakit 'saya-tak-tido-waktu-malam'.
setempek la aku.nguah3.tibai mai subuh aku sedia tergolek takleh bangun.munkin kali ini aku kena penyakit 'susahnya-nak-bangun-solat'.


memang teruk la.benci aku(asal aku ckp cmnie je,terasa macam feminim!)hehe.

so aku pun bermain sajak sensorang. terciptalah satu sajak yang diberi nama 'berdialog denganNYA'

tips nak bcer sajak ni adalah dengan memahami tujuh ayat ibu quran.

ah,aper aku dok merepek lagi...



sememangnya ia adalah Engkau
terlalu banyak untuk dikira
dan sifat tiada sama denganku
kenyataan yang teguh
maka tunaikanlah hajatku ini
tiada aku mahu kesesatan
pada jalan yang engkau berikan.


arghhh...takleh tido gak! selalu lepas bersajak baru aku leh tido(ada gak orang macam ni ek?).
bergolek ke kiri ke kanan.tetap takleh tido! bencinya aku.

alih alih aku kena kejar makluk warna hijau.lintang pukang aku lari.ngeri betul perasaan aku.apesal tetiba kena kejar ni.

makhluk hijau tue mintak apa tah kat aku.aku jerit kuat2 kat makhluk hijau tue:

''takkkkkk!!!!"

zappp..aku terjaga,laaa..aku dah tertido,tak sedar pon.hampeh betul.tercungap cungap aku.mimpi haramjadah pe nie?marah betul aku.hilang seram kecut aku.terus aku ludah belah kiri aku.amek ko setan!(ludah wat isyarat je,kang tak lalu lak aku nak tido atas katil dah.hehe)

pengajarannya; jgn la todo lepas magrib.hua3..tue pasal aku takleh tido bler malam. Share

No comments:

Post a Comment

promosi promosi promosi!

dibaca

berbasa basi

tentang saya

My photo
taiping, perak, Malaysia
saya suka membaca. saya suka menulis. saya suka buat apa yang saya suka. saya saya saya saya.