Like

Friday, May 28, 2010

kenapa menghampirimu?

assalammualaikum.
apa khabar?
semoga sejahtera hendaknya.


teringin betul untuk ada website sendiri.
boleh promosi macam macam.
kerja kosong.
peluang perniagaan.
itu adalah antaranya.



tapi buat masa ini masih belum mampu lagi.
jadi buat blog ini sajalah.


sayang sekali.nama blog 'ibnu ahmad' telah dipunyai orang lain.
memandangkan blog ini sememangnya 'menghampirimu', jadi nama ini dikekalkan.



buat masa ini.produk sedang giat dikeluarkan dan dikaji dari segi 'ramuan' dan 'kos'.

kami ingin memberikan yang terbaik untuk pelanggan.bukan sekadar halal tapi SEDAP! RANGGUP! SEDAP!



harga produk kami di pasaran adalah rm2.80 sebungkus. sekiranya anda mendapati harganya adalah lebih dari itu..sila minta kurang.


keberanian dan kepekaan tuan puan adalah sangat dihargai.


jangan lupa buat aduan.kami akan cuba untuk menyelesaikannya.


insyaAllah.


sampai berjumpa lagi;) Share

No comments:

Post a Comment

promosi promosi promosi!

dibaca

berbasa basi

tentang saya

My photo
taiping, perak, Malaysia
saya suka membaca. saya suka menulis. saya suka buat apa yang saya suka. saya saya saya saya.