Like

Friday, June 11, 2010

jawatan kosong

assalammualaikum.
apa khabar?
terima kasih kerana sudi meluangkan masa.


syarat jawatan kosong.

1)orang Islam
2)amanah
3)sihat
4)tidak merokok
5)mahu bekerja
6) 18 tahun keatas.



peluang terbuka selagi mana anda memenuhi syarat diatas.



jawatan ada tiga.boleh pilih mana2 yang disukai.


1)jawatan tetap
2)kontrak (3 bulan)
3)part time (sabtu dan ahad)
4)part time (packaging only)


maklumat lanjut.call 013 3o06 o27


atau datang sendiri. di bagan serai perak.
masjid tinggi.berhampiran kilang beras batik.



kami akan mempunyai KWSP dan SOCSO dalam tempoh terdekat.


sila hebahkan kepada kenalan anda.


sekiranya anda mempunyai sijil,diploma mahupun ijazah dan mempunyai visi...sangat dialu alukan untuk menyertai pejuangan kami.



terlalu cerewet memilih kerja melambatkan 'pembesaran' potensi masa depan anda.
fikir2kan lah.


terima kasih. Share

No comments:

Post a Comment

promosi promosi promosi!

dibaca

berbasa basi

tentang saya

My photo
taiping, perak, Malaysia
saya suka membaca. saya suka menulis. saya suka buat apa yang saya suka. saya saya saya saya.