Like

Wednesday, June 16, 2010

bayar untuk kualiti

assalammualaikm.
senyum itu sedekah.


seringkali produk saya ditolak oleh pemilik2 kedai.kata mereka produk ini sudah ada.kadangkala mereka 'menegur' saya yang harga yang saya letakkan adalah mahal.

ingin saya nyatakan,inilah pesaingan...mengapa pemilik kedai bertindak seolah olah mereka adalah wakil pengguna?

jika hanya terdapat satu produk dipasaran ia adalah monopoli. monopoli tidak bagus.
orang yang memonopoli kadang kadang boleh menyusahkan pengguna.mereka boleh menaikan harga atau mengurangkan kualiti sesuka hati kerana tiada pesaing...


bersambung.. Share

No comments:

Post a Comment

promosi promosi promosi!

dibaca

berbasa basi

tentang saya

My photo
taiping, perak, Malaysia
saya suka membaca. saya suka menulis. saya suka buat apa yang saya suka. saya saya saya saya.