Like

Wednesday, June 16, 2010

bayar untuk kualiti 2

assalammualaikum;)


perkara seterusnya..
sebenarnya produk saya menggunakan bahan-bahan yang berkualiti lagi halal.
malahan walaupun produk saya kelihatan sama dari segi nama dan rupa iatu tiram, tetapi rasanya adalah lain.cuba bandingkan. anda akan tahu apa yang saya maksudkan.


kita ambil contoh,jika saya pergi ke kedai untuk membeli sabun...bayangkan jika hanya terdapat satu jenis sabun sahaja..harganya tak berpatutan dan bau sabun itu pula tidak saya sukai. sudah tentu saya akan ke kedai yang lain untuk mencari sabun lain.

sebenarnya tak rugipun jika produk saya diambil dan dipasarkan di dalam satu kedai yang mempunyai produk yang sama...kerana konsep perniagaan saya ialah letak barang dahulu,kemudian bayar.jika tak laku...sayalah yang menanggung rugi.bukan pemilik kedai itupun.


apapun saya menganggap ini adalah rintangan kecil kerana saya berpendapat produk yang tiada kualiti lama kelamaan akan 'mati' kerana tiada sambutan. produk saya akan 'hidup' kerana saya memberikan jaminan kualiti serta saya sayangkan pelanggan saya;)


berikanlah pendapat anda tentang produk saya sekiranya anda telah merasainya.saya sangat menghargainya.


terima kasih kerana sudi membaca. Share

No comments:

Post a Comment

promosi promosi promosi!

dibaca

berbasa basi

tentang saya

My photo
taiping, perak, Malaysia
saya suka membaca. saya suka menulis. saya suka buat apa yang saya suka. saya saya saya saya.