Like

Friday, May 7, 2010

Tiram ibnu Menang!

assalammualaikum.


rasanya kebanyakan orang sudah tahu,setiap produk perlukan nama untuk dijadikan sebagai identiti.

andaikan ada tujuh orang menjual roti canai ditempat anda.roti canai siapakah yang terbaik? siapapun dia..dia perlukan nama supaya pengguna boleh sentiasa membeli roti canai yang sama.

roti canai Dol:) sekira roti Canai Dol adalah yang terbaik.maka anda akan mengatakan

''ditempat saya ada tujuh orang jual roti canai,tapi kalau nak beli..beli Roti Canai Dol,sebab dia buat sedap"

andai kata roti canai itu tidak bernama.tentu sukar untuk dicari.


nama untuk kuih tiram telah dipilih.

nama yang aku pilih ialah

1)tiram getar emas
- saja letak nama macam itu.


2)Tiram semata.
-idea daripada seorang sahabat,dapat ketika berbual dengannya.

3)Tiram ibnu
- nama pilihan.inspirasi mak ayah. Share

No comments:

Post a Comment

promosi promosi promosi!

dibaca

berbasa basi

tentang saya

My photo
taiping, perak, Malaysia
saya suka membaca. saya suka menulis. saya suka buat apa yang saya suka. saya saya saya saya.