Like

Wednesday, May 5, 2010

percubaan pertama - tiram semata



















gagal!


'fail fail fail!'
kata pengusaha tempat aku mengeluarkan produk ini buat pertama kalinya.

kata katanya sangat mengecewakan.kenapa dia tak kata

'masih boleh diperbaiki' atau 'kena berlatih lagi'


hua...

rasanya untuk mendengar perkara positif dari orang yang negatif adalah susah!

biarlah,bagi aku..gagal adalah bila kita berhenti berusaha.

macam manapun,munkin itu juga cara dia untuk mendidik aku.siapa tahu?
hehe.


next time aku upload gambar kuih Tiram Semata setelah percubaan demi percubaan..

nantikan. Share

No comments:

Post a Comment

promosi promosi promosi!

dibaca

berbasa basi

tentang saya

My photo
taiping, perak, Malaysia
saya suka membaca. saya suka menulis. saya suka buat apa yang saya suka. saya saya saya saya.