Like

Thursday, July 15, 2010

Raya

assalamualaikum.
hari jumaat yang indah.


sekarang kita dibulan syaaban tetapi rata rata masyarakat disini sudah memperkatakan tentang raya.

pelik,bulan yang dirindui para sahabat dan nabi seolah olah dipandang sepi. adakah anda bersiap sedia untuk bulan ramadhan?


harga minyak naik lagi.walaupun tidak sebanyak seperti yang sebelum ini tetapi yang nyata kita akan lihat perubahan yang besar samaada secara langsung atau tidak.

semoga bulan puasa yang mendatang ini membantu kita melatih diri ita agar tidak terpengaruh dengan promosi2 yang dijalankan.
beli apa yang perlu sahaja.

hubungi saya jika anda berminat untuk membeli mini popia. setakat ini,maklum balas yang diterima oleh pihak kami agak memberangsangkan.


walau bagaimanapun,kami hanya menerima tempahan disekitar bagan serai dan taiping sahaja kerana kami bimbang tidak dapat menyiapkan tempahan yang diterima sekarang.


setakat ini,kami telah menerima tempahan sebanyak seratus kilo mini popia dan beberapa lagi tempahan yang lain.

sekilo mini popia berharga rm35 sahaja.kami cuba cari jalan supaya harga dapat dikekalkan walaupun kebanyakan harga barang sudah mula melambung.

terima kasih. Share

No comments:

Post a Comment

promosi promosi promosi!

dibaca

berbasa basi

tentang saya

My photo
taiping, perak, Malaysia
saya suka membaca. saya suka menulis. saya suka buat apa yang saya suka. saya saya saya saya.