Like

Tuesday, July 6, 2010

pengangguran

KUALA LUMPUR 29 Jun - Seramai 32,000 graduan gagal mendapatkan pekerjaan selepas enam bulan menamatkan pengajian dari institusi pengajian tinggi (IPT) di negara ini.

Menteri Sumber Manusia, Datuk Dr. S. Subramaniam berkata, statistik Kementerian Pengajian Tinggi itu menunjukkan graduan wanita lebih ramai gagal mendapat pekerjaan iaitu sebanyak 21,760 berbanding lelaki seramai 10,240 orang.


sumber : http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0630&pub=utusan_malaysia&sec=Dalam_Negeri&pg=dn_17.htm&arc=hive


ini adalah tawaran sepanjang masa.sila telefon.jika ada kekosongan,anda munkin diterima.


syarat2 yang mudah.

1)Muslim/Muslimah
2)Amanah
3)sihat
4)Mahu bekerja
5)mahu belajar
6)tidak merokok
7)bergantung pada penilai semasa temuduga.


jangan terlalu memilih.pesaingan banyak.kerja dulu,dapatkan pengalaman dan sebagainya.

selalunya tawaran datang ketika kita tidak menunggunya,munkin kerana kita tidak menanti.

penantian itu... Share

No comments:

Post a Comment

promosi promosi promosi!

dibaca

berbasa basi

tentang saya

My photo
taiping, perak, Malaysia
saya suka membaca. saya suka menulis. saya suka buat apa yang saya suka. saya saya saya saya.