Like

Sunday, July 4, 2010

tak pernah ada orang buat

assalammualaikum.
apa khabar?
moga kesabaranmu diredhai.


sekiranya apa yang anda buat adalah bertentangan dengan budaya atau kebiasaan.janganlah takut kecuali ianya sememangnya salah dari segi agama.


biarpun berjuta orang mengatakan 'tidak' pada anda,sekiranya Tuhan mengatakan 'ya',maka tiada siapa dapat mengalahkan anda.

anda cuma perlukan usaha untuk membuktikannya.


berenabg mengikut arus memang mudah,tetapi jangan biarkan diri anda berenang di dalam arus yang kotor lagi hanyir.nanti anda lemas sebelum tenggelam.


sekian. Share

No comments:

Post a Comment

promosi promosi promosi!

dibaca

berbasa basi

tentang saya

My photo
taiping, perak, Malaysia
saya suka membaca. saya suka menulis. saya suka buat apa yang saya suka. saya saya saya saya.