Like

Friday, December 10, 2010

produk baru

assalammualaikum.

Bismillah.


kami bercadang untuk menambah produk keluaran syarikat IBNU AHMAD.

selain daripada itu berminat untuk menambah bilangan pekerja pada bahagian pengurusan, tetapi pekerja yang bakal menjadi ahli keluarga kami haruslah melepasi tapisan terlebih dahulu.kemudian bekerja pada bahagian teknikal sebelum diserap masuk pada bahagian pengurusan..

berminat?



hubungi 013 5006 199.

untuk mengetahui maklumat lanjut.



terima kasih kepada saudara salman kerana sudi berkongsi maklumat mengenai sajak
dibawah :


Share

No comments:

Post a Comment

promosi promosi promosi!

dibaca

berbasa basi

tentang saya

My photo
taiping, perak, Malaysia
saya suka membaca. saya suka menulis. saya suka buat apa yang saya suka. saya saya saya saya.