Like

Sunday, December 19, 2010

cuti cuti

assalammualaikum.


sempena cuti sekolah.
kami turut menikmatinya.





apa salahnya bercuti.fizikal dan mental perlu ada waktu untuk berehat.


seronok juga kalau ada orang nak menempah produk kami nie.

almaklumlah,duit yang kami dapat,boleh digunakan untuk pembangunan syarikat Ibnu Ahmad Enterprise.



sebagai pelanggan,anda memainkan peranan sebagai penyumbang besar kepada syarikat kami.

munkin di masa hadapan,kami dapat membalas budi baik tuan puan sekalian dengan menyediakan produk yang lebih berkualiti,peluang pekerjaan,dan perkara perkara lain yang boleh menyumbang semula kepada masyarakat.


dibuka untuk tempahan kenduri perkhawinan atau sebarang majlis.


013 5006 199

abdullah.

Bagan serai - Taiping - Ipoh Share

No comments:

Post a Comment

promosi promosi promosi!

dibaca

berbasa basi

tentang saya

My photo
taiping, perak, Malaysia
saya suka membaca. saya suka menulis. saya suka buat apa yang saya suka. saya saya saya saya.