Like

Sunday, January 2, 2011

selamat Tahun baru

assalammualaikum.

sempena tahun 2011.

marilah kita membuka lembaran baru yang lebih baik.

jom kuat berusaha.


kepada tuan puan sekalian. semoga dapat menguruskan impian masing masing.


ambil sedikit masa untuk memikirkan kenapa kita mahukan sesuatu.


apabila kita tahu sebabnya,barulah kita dapat merasai setiap perkara yang kita lakukan adalah menuju kearahnya dan kita dapat juga merasai kegembiraan dalam melakukan sesuatu.


wasalam.




untuk menempah mini popia.

013 5006199

Abdullah Ahmad

Bagan Serai Taiping Perak Share

No comments:

Post a Comment

promosi promosi promosi!

dibaca

berbasa basi

tentang saya

My photo
taiping, perak, Malaysia
saya suka membaca. saya suka menulis. saya suka buat apa yang saya suka. saya saya saya saya.